Eftersom att hålla kontakten...

Som många redan vet så har jag ju flyttat till pappa nu i Gävle. Men jag hoppas att jag kommer hålla kontakten med dom nära och kära iaf.
Bloggen kommer komma igång igen eftersomatt många vill hålla kontakten och fråga vad jag har gjort idag och vad som händer och lite så så kommer jag blogga om det ist. Kommer troligen lägga till dagens haff också, så blir det lite roligare, sen kommer jag lägga till typ "Ur mitt fotoalbum" där det kommer vara bilder som var för kasnke länge sen, elr ngn bild som betyder mkt, sen ska jag lägga till typ " dröm outfiten" och kanske "ur min garderob" Vi får se vilka jag kommer lägga till kanske blir fler osså.
Puss så länge då ♥
qwe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback