Mina tankar runt...

Många tkr att det är äckligt/konstigt att vara bisexuell, Bög, lesbisk elr transexuell. För mig är det mer än självklarhet att folk är det, eftersom att jag själv är bisexuell. De flesta i min omgivning är ochså det, men det är oftast tjejer som vågar erkänna det tror jag för att jag för att känner bara 1 kille som är bisexuell. Jag tror även att det är många killar som inte vågar säga att dom är det för att det finns så många som inte gillar bögar eller till och med hatar bögar. För mig är det en självklarhet, jag tror till och med att alla är bisexuella om man inte tänker efter så noga. Men nu vet ni vad jag tycker, så nu vill jag veta vad ni tycker!
Okej eller inte okej?
qwe
qwe
qwe
qwe
qwe

Kommentarer
Postat av: Lollo

Det är till 100 % att det är OKEJ!!

Det är bra att du vågar erkänna det sötnos<33

2012-01-13 @ 17:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback