Palla faila :O

Asså oooh... hela min dag har varigt en kattastrof :S först höll jag på att inte komma med bussen från gävle t sthlm, sen kom jag på att jag inte hade tagit med miig min hårfön elr plattång. Sen när jag kom hem t mamma så hade jag äntligen fixat en lur, har ju tieep inte haft ngn lur på över en månad nu. Men iaf sen när jag hade staratat telefonen så märkte jag att jag inte hade ngt sim-kort. Sen när jag hade hittat ett sim-kort och skulle sätta in det i telefonen. Då hade jag inte kvar nå batterier i telefonen, så då var jag tvungen att packa upp ALLTING jag hade i väskan och leta som en idiot efter min laddare. Och när jag hade hittat min laddare, så funkade inte pin-koden till sim-kortet.
jag menar hur failad va inte min dag dåå?? serriöst, på en skala 1-10 ??
123

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback